Fontos: ha Ön hozza az alkatrészt, annak garanciális ügyintézését természetesen abban az üzletben tudja kezdeményezni, ahol az alkatrészt vásárolta. Sajnos van olyan, hogy a hozott alkatrész már a beszerelés előtt hibás, de ez csak a beszerelést követően tud kiderülni. Ez főként használt, illetve nagyon alacsony árkategóriájú alkatrészek esetén fordul elő. Ilyen esetben a beszerelési – kiszerelési költséget sajnos ki kell fizetni annak ellenére, hogy az autó hibája nem oldódott meg. Természetesen nálunk vásárolt alkatrész esetében mindent mi intézünk, Önnek nem keletkezik plusz költsége, és teendője alkatrész hibája esetén sem.
Mindig őrizze meg az új alkatrészhez kapott blokkot / számlát / garancia papírt, mert még fontos lehet! Sok autóalkatrészre a gyártó több éves garanciát vállal, így annak későbbi meghibásodása esetén Önnek valószínűleg nem keletkezik újabb alkatrész költsége.
Futóműve ellenőrzését a legtöbbször azonnal el tudjuk végezni, és ha szükséges a beállítást, javítást is rövid időn belül megkezdjük. Nem érdemes tehát sokáig húznia az ellenőrzést. Ha a következőket tapasztalja, kérjük biztonsága érdekében is mihamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot:
– ráz a kormány
– félrehúz az autó
– nem egyenletesen kopnak a gumik
– kopogó, zörgő hangokat hall a futómű felől